جاذبه و مکان های تفریحی

این وبلاگ در خصوص مکان ها، تفریحات و جاذبه های شهرهای مشهد، قشم، کیش و ... است که شاید 1 درصد بتواند زیبایی ایران عزیزمان را به تصویر بکشد

جاذبه و مکان های تفریحی

این وبلاگ در خصوص مکان ها، تفریحات و جاذبه های شهرهای مشهد، قشم، کیش و ... است که شاید 1 درصد بتواند زیبایی ایران عزیزمان را به تصویر بکشد

در این وبلاگ قرار است همه چیز از جاذبه ها، سوغات، فرهنگ مردمان و ... در داخل ایران و خارج از ایران به تصویر کشیده شود.
امید است که این وبلاگ بتواند گوشه ای از زیبایی های هستی را به نمایش گذارد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

قبل از سفر به مشهد مقدس برای هر روزتان برنامه ریزی داشته باشید تا در کنار زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان علی ابن موسی الرضا(ع) از جاذبه های این شهر باستانی دیدن کرده و در بازار های متنوع مشهد مشغول گشت و گذار و خرید باشید.
البته که خرید سوغات در اولویت همه کار ها قرار دارد خصوصا اینکه به یک شهر مذهبی سفر کرده باشید؛ از این رو این مقاله را به بازار های مشهد اختصاص داده ایم تا بتوانید اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید. مشهد بازار های زیادی دارد اما ما در این مقاله قصد داریم بهترین آن ها را به شما معرفی کنیم تا لذت خرید را برای شما دو چندان کنیم.

مرکز خرید الماس شرق
شاید بتوان گفت که الماس شرق هم مانند بازار رضا از قدیمی ترین مراکز خرید این شهر است که برخلاف بازار رضا با فاصله زیادی از حرم قرار دارد اما با این وجود افراد زیادی برای خرید به الماس شرق می روند.
در این مجتمع بزرگ نه تنها می توانید اقلام مورد نیازتان را خریداری کنید بلکه امکاناتی در اختیارتان قرار داده می شود که ساعت ها سرگرم می شوید و گذر زمان را احساس نخواهید کرد. شهر بازی، آکواریوم ماهیان آب شور، سینما، آبنمای جامپینگ و رستوران های زیادی در این مکان وجود دارند که لذت خرید درکنار تفریح کردن را برای شما میسر می سازند.

مجتمع تجاری آرمان
یکی از لوکس ترین مراکز خرید مشهد آرمان نام دارد. این مجتمع تجاری بزرگ در فاصله کمی از حرم مطهر قرار دارد که گردشگران تور مشهد از تهران به راحتی پس از زیارت امام رضا (ع) می توانند به این بازار لوکس بروند.


مجتمع تجاری آرمان مشهد

فضای چشم نواز آرمان برای تمامی گردشگران جالب توجه است؛ آبشار و مجسمه های زیبا، تفرجگاه مناسب برای بازی و تفریح کودکان و همچنین وجود فودکورت بزرگ که غذاهای باکیفیتی را ارائه می دهد از جمله امکانات مجتمع تجاری آرمان است.


بازار رضا
بازار رضا از قدیمی ترین بازار های شهر مشهد است که تمامی زائران آشنایی کاملی با این بازار دارند. بازار رضا در مجاورت آستان قدس رضو قرار دارد و به همین دلیل است که اکثر مسافران عمده خرید خود را از این بازار انجام می دهند. شما می توانید تمام اقلام و سوغاتی های مورد نظرتان را از این بازار بزرگ تهیه و برای عزیزانتان از این شهر مذهبی به یادگار ببرید.

  • ۹۷/۰۴/۲۳
  • iliya tour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی