جاذبه و مکان های تفریحی

این وبلاگ در خصوص مکان ها، تفریحات و جاذبه های شهرهای مشهد، قشم، کیش و ... است که شاید 1 درصد بتواند زیبایی ایران عزیزمان را به تصویر بکشد

جاذبه و مکان های تفریحی

این وبلاگ در خصوص مکان ها، تفریحات و جاذبه های شهرهای مشهد، قشم، کیش و ... است که شاید 1 درصد بتواند زیبایی ایران عزیزمان را به تصویر بکشد

در این وبلاگ قرار است همه چیز از جاذبه ها، سوغات، فرهنگ مردمان و ... در داخل ایران و خارج از ایران به تصویر کشیده شود.
امید است که این وبلاگ بتواند گوشه ای از زیبایی های هستی را به نمایش گذارد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

امروز می خواهیم از اتفاقی سخن بگوییم که در گذشته به معجزه تعبیر می شد؛ راه رفتن روی آب! برایتان عجیب است؟ کاملا حق دارید اما اگر به جزیره قشم سفر کنید این اتفاق هیجان انگیز را عجیب نمی خوانید. در مجاورت جزیره زیبای قشم، زیبایی خفته وجود دارد که به او ناز می گویند، جزیره ناز یکی از منحصر به فرد ترین جاذبه های جزیره قشم است که تمامی گردشگران را به وجد می آورد. به ناز بروید و تجربه لذت بخش پیاده روی به روی آب را تجربه کنید. این جزیره زیبا با شکوه تمام از شما استقبال می کند و فرش طلایی از ماسه و آذین شده با صدف و دیگر موجودات دریایی را برای شما پهن می کند و شما را به سوی خود فرا می خواند. با توجه به زمان دقیق جز و مد می توانید به راحتی و بدون نیاز به قایق و یا هر وسیله دیگر، مسیر کوتاهی را تا جزیره ناز روی آب های خلیج فارس پیاده روی کنید و خود را به این نازپرورده خلیج فارس برسانید.


آفرود سواری
به جز زیبایی های جزیره تفریحات هیجان انگیزی در ساحل انتظار شما را می کشند که امروز می خواهیم شما را با این تفریحات مهیج آشنا کنیم.
آفرود سواری یکی از مهیج ترین ورزش هایی است که نه تنها در دل جاده های پر پیچ و خم بلکه در ساحل جزیره ناز هم می توانید تجربه کنید. ماشین های مخصوصی در کنار ساحل قرار دارند و شما را به تجربه این ورزش پر شور و لذت بخش دعوت می کنند.

تفریحات جزیره هفت گانه قشم


پرواز بر فراز جزیره ناز
پاراگلایدر، کایت بورد و چتر بازی از جمله مهم ترین تفریحاتی هستند که گردشگران تور قشم از اصفهان و تور قشم از تهران را به سوی این مکان می کشانند. تجربه پرواز و باد سواری بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس و حس اقتداری که در این مدت کوتاه به شما دست می دهد تکرار نشدنیست. این ورزش های هیجان انگیز را در سفر به قشم امتحان کنید و مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.

موج سواری و دریا گردی
جت اسکی از جمله تفریحاتی است که اکثر ما با آن آشنایی کامل داریم و حداقل یکبار هم که شده آن را تجربه کرده ایم. سوار بر جت اسکی شوید و همراه با موج های خروشان خلیج فارس از دریا نوردی هیجان انگیزتان لذت ببرید.
اگر به دنیای زیر آب علاقه مند باشید می توانید با غواصی کردن به زیر آب بروید و چگونگی زندگی موجودات دریایی ساکن خلیج همیشگی فارس را نظاره گر باشید.
زیبایی های این منطقه بی شمار اند و هرچقدر هم که از آن تعریف شود باز هم کم است. زمانی می توانید این جمله را درک کنید که خودتان به این مکان سفر کرده و از نزدیک زیبایی های غیر قابل وصف جزیره قشم را نظاره گر باشید. امیدواریم از سفر چند روزه تان به جزیره هفتگانه قشم لذت ببرید..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی